Ponowienie płatności elektronicznej Przelewy24

Nie wyszła mi płatność Przelewy 24 – co teraz z moim zamówieniem?

Problem z przeglądarką lub internetem? Nie ten sposób płatności? Problemy po stronie banku? Przyczyn, dla których nie udało Ci się zrealizować płatności, może być wiele. Jeśli mimo to chcesz dokończyć płatność i zrealizować zakup, nie przejmuj się – damy radę 🙂 Co możesz zrobić? To zależy, czy zakup był dokonany przy użyciu konta klienta, czy jako gość. Przeczytaj nasze instrukcje poniżej, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać sprawę.

Spis treści

Mam konto klienta w sklepie Wyplatamy

Wejdź na stronę Moje konto. Link do strony znajdziesz w menu na samej górze strony.

Po wejściu na stronę Moje konto, po lewej stronie znajdziesz menu z poszczególnymi sekcjami. Wejdź w zakładkę Zamówienia.

Na liście zamówień znajdź to, dla którego nie udało Ci się zrealizować płatności – będzie mieć status Oczekujące na płatność. W ostatniej kolumnie z działaniami do podjęcia jest przycisk Zapłać – naciśnij go, aby ponowić płatność.

Znajdziesz się na stronie z kwotą zamówienia. Zaznacz akceptację regulaminu, a następnie kliknij „Opłać zamówienie”. Kliknięcie przeniesie Cię na stronę z podsumowaniem zamówienia i wyborem rodzaju płatności Przelewy24.

Na stronie wybierz sposób płatności Przelewy24 oraz zaakceptuj regulamin Przelewy24. Następnie naciśnij Potwierdzam zamówienie – przeniesie Cię to na stronę operatora płatności, gdzie będziesz móc zrealizować płatność wybranym przez siebie sposobem.

Nie mam konta klienta w sklepie Wyplatamy

W takim przypadku napisz do nas na biuro@wyplatamy.pl i poinformuj nas o sytuacji, aby zamówienie nie zostało automatycznie anulowane po przekroczeniu czasu płatności. Możesz zapłacić na dwa sposoby:

  • poprzez nową transakcję Przelewy24: na Twoją prośbę wygenerujemy nowy link do płatności, który prześlemy Ci mailem,
  • tradycyjnym przelewem bankowym: prześlemy Ci dane do wpłaty kwoty za zamówienie.